אלקטרה בשכונת הקאנטרי

הפרויקט הסתיים

זו ההזדמנות להתקדם לפנטהאוז חלומי או למיני-פנטהאוז מפנק בשכונת הבוטיק החדשה והמבוקשת של רעננה. פרויקט "אלקטרה בשכונת הקאנטרי" מציע לחם חווית מגורים ייחודית, עם בתי קפה, הקאנטרי של רעננה וקניון רננים במרחק הליכה קצר, בנייני-איכות אינטימיים ומעוצבים מעל שדרה קסומה ופסטורלית, ובעיקר- דירות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז שאין כמוהן בכל העיר!

אודות העיר

רעננה ״פנינת השרון״, העיר האיכותית והמבוקשת באזור השרון!

עם מגוון אפשרויות פנאי, תרבות ובילוי לכל גיל: פארק רעננה הקסום, קאנטרי קלאב מבוקש, רחובות מטופחים ונקיים, מגוון הצגות ומופעים, בית קולנוע חדש, קניון גדול ומגוון, מסעדות ובתי קפה איכותיים, שלל הרצאות ופעילויות העשרה עם מערכת החינוך מהמובילות במדינה: מקום ראשון בישראל בהשקעה תקציבית פר תלמיד.

מיקום אידיאלי באזור השרון עם תחבורה ציבורית מתקדמת ונגישות תחבורתית משופרת: שתי תחנות רכבת חדשות בעיר; כביש הרוחב 531 המתחבר לנתיבי איילון, לכביש 4 ולכביש 6; הכביש העוקף הצפוני הנסלל בימים אלו. במרחק נסיעה קצר מחופי הים של הרצליה.

אחד ממרכזי ההייטק הגדולים והמובילים בישראל: עם חברות ענק בינ”ל דוגמת NICE, WAZE, AMDOCS ורבות אחרות.

אודות השכונה

שכונת הקאנטרי החדשה של רעננה היא שכונה חדשה, מודרנית ואינטימית בת כ- 400 יחידות דיור הנמצאת במיקום אידיאלי בצפון רעננה.

השכונה, אשר במרכזה שדרה "פרטית" ירוקה ופסטורלית, מציעה חווית מגורים ייחודית עם חנויות בוטיק, בתי קפה ואווירה יוצאת דופן. השכונה ממוקמת במרחק של 3 דקות הליכה מקאנטרי רעננה הפופולרי, בסמוך לקניון רננים ולאזור ההייטק של העיר

אודות הפרויקט

פרויקט "אלקטרה בשכונת הקאנטרי" כולל 3 בנייני-איכות מעוצבים בני 5 עד 9 קומות במיקום הטוב ביותר בשכונת הקאנטרי החדשה של רעננה.

לאחר ההצלחה של פרויקט "אלקטרה בשדרה" הסמוך, פרויקט "אלקטרה בשכונת הקאנטרי" הוא שלב ב' של מתחם אלקטרה בשכונה עם קו אדריכלי זהה. הפרויקט ממוקם מעל "שדרה פרטית" קסומה וייחודית, באזור שקט ומרכזי, במרחק הליכה של שלוש דקות מקאנטרי רעננה.

הפרויקט מציע את הפנטהאוזים והמיני-פנטהאוזים היפים הייחודיים ברעננה- כולם בנויים על מפלס אחד, עם מרפסות-ענק ותכנון מפנק ויוקרתי במיוחד.

בנייני האיכות של אלקטרה נהנים ממספר מצומצם של דיירים בכל בניין, לובי מושקע וחניון תת-קרקעי מרשים

הדירות

דירות הפנטהאוז והמיני פנטהאוז היפות ברעננה, בנויות על מפלס אחד ללא מדרגות! פנטהאוזים ייחודיים שאין כמוהם בעיר, עם קירות מסך, חללים ציבוריים עצומים (סלון-מטבח) ומרפסות-ענק חלומיות!

הפרויקט מציע פנטהאוזים 5 חדרים בגודל של 180 מ"ר הבנויים על קומה שלמה עם שלוש מרפסות בשטח של 142 מ"ר. לדירות חלל ציבורי ענק (סלון-מטבח), מטבח פתוח גדול עם מרפסת, סוויטת הורים יוצאת דופן הכוללת גם חדר ארונות גדול ומרפסת פרטית וכן ארבעה כיווני אוויר.

פנטהאוז ה- 6 חדרים החלומי בנוי לבדו על קומה שלמה, ללא דיירים נוספים. הפנטהאוז הוא בגודל של 164 מ"ר עם מרפסת יוצאת דופן של 155 מ"ר! הפנטהאוז כולל סוויטת הורים גדולה ומפנקת עם יציאה למרפסת, חלל ציבורי עצום (סלון-מטבח) וארבעה כיווני אוויר.

בנוסף, בפרויקט שני דגמי מיני-פנטהאוז 5 חדרים. דגם אחד הוא בגודל של 150 מ"ר עם שתי מרפסות בשטח 90 מ"ר, סוויטת הורים מרווחת עם יציאה למרפסת וחדר שינה נוספת עם יציאה למרפסת פרטית. טיפוס נוסף הוא בגודל של 170 מ"ר עם מרפסת בשטח של 66 מ"ר. הוא כולל סוויטת הורים עצומה, פינת טלוויזיה המופרדת מהסלון וחדרים גדולים.

מפרט הפנטהאוזים המשודרג כולל בין היתר גם מערכת בית חכם, דלת כניסה גדולה ומעוצבת, מיזוג אוויר דירתי מבית אלקטרה, קירות מסך, ריצוף דמוי דק במרפסות וכמובן- שתי חניות פרטיות בחניון תת-קרקע מעוצב, מחסן פרטי ועוד…

חדשות ועדכונים

פנטהאוזים בשכונת הקאנטרי החדשה: אלקטרה מגורים מאמינה ברעננה

אזור צפון-מזרח העיר ממתג עצמו מחדש, כשבתנופת הפיתוח משתלבת אלקטרה מגורים עם פרויקט שני שכבר זוכה לביקוש גדול בזכות דירות המיני-פנטהאוז והפנטהאוז היוקרתיות: "זו תהיה אחת השכונות האטרקטיביות ברעננה"

רעננה

רעננה – המהפך מעיר שינה לעיר ללא הפסקה

הערים המנומנמות שהופכות למרכז עירוני תוסס

רעננה

צור קשר

    פרטי התקשרות

    2102* שלוחה 2

    ז'בוטינסקי 7, רמת גן