אלקטרה באור ים

הפרויקט הסתיים

עיר קטנה ומושלמת למשפחות…

דמיינו עיר שתוכננה בדיוק עבורכם:
עם חנויות, בתי קפה ופארקים עם נחל, אגמים, מסלולי הליכה ואופניים שחוצים את העיר עד לחוף הים. אור ים היא "קיסריה למשפחות", שכונת ענק חדשה ואיכותית בלבד המדינה בפיתוחה של החברה לפיתוח קיסריה

לאחר שנמכרו מעל 250 דירות ב- 7 בניינים בפרק זמן קצר, זו ההזדמנות שלכם להצטרף להצלחה האדירה ולקנות פנטהאוז פרימיום משודרג עם מרפסת-ענק בפרויקט המבוקש והאיכותי ביותר בשכונה, אלקטרה באור ים!

אודות העיר

בסמוך לקיסריה וליד אור עקיבא המתחדשת, הולכת ונבנית בימים אלו עיר קטנה ומושלמת למשפחות- אור ים

שכונת הענק החדשה מתוכננת להחיל כ – 3480 יחידות דיור ומשתרעת על פני 1060 דונם. קרבתה של אור ים לצירי התנועה הראשיים כמו גם לתחנת הרכבת ולפארק התעשייה קיסריה, יחד עם העבודה שעל פיתוחה ותשתיותיה אחראית החברה לפיתוח קיסריה, יצרו ביקושים חסרי תקדים לשכונה, המכונה "קיסריה למשפחות"

אודות השכונה

אור ים מקושרת היטב לכביש 4 ולכביש 2, מצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה. חמש דקות נסיעה מפרידות בינה לבין פארק העסקים קיסריה, בו מרוכזות כ-100 חברות היי-טק.

באור ים תוקם מערכת חינוך חדשה ועצמאית עם קרית חינוך מודרנית הכוללת מגוון כיתות גן ובתי ספר לגילאים השונים.

אור ים היא השכונה הראשונה בישראל הנהנית מפיתוח ותשתיות שבאחריות החברה לפיתוח קיסריה. בשכונה ייבנו שלושה פארקים ובהם אגמים מלאכותיים, ייסלל שביל ישיר לחוף הים, תוקם מערכת שבילי אופניים שתספק נגישות למוסדות הציבור והשטחים הירוקים וייבנו קאנטרי קלאב חדיש ומרכזים מסחרים.

אודות הפרויקט

"אלקטרה באור ים"- הפרויקט האיכותי והמושקע ביותר בשכונה

אלקטרה באור ים הוא מתחם מגורים מושלם למשפחות במיקום הטוב ביותר בשכונה הכולל כ- 330 דירות ב – 8 בנייני בוטיק ייחודיים בעלי מבנה מדורג ומרשים. את אלקטרה באור ים תכנן משרד האדריכלים המוביל "גלאור-פישביין אדריכלים".

הפרויקט נמצא במיקום הטוב ביותר באור ים, במרחק אידיאלי מבתי הספר, הפארקים, גני הילדים, הקאנטרי, המרכז המסחרי ומשלל אפשרויות פנאי ובילוי נוספות

הדירות

דירות מושלמות למשפחות עם מרפסות-ענק

פרויקט אלקטרה באור ים מתגאה במגוון חסר תקדים של 19 טיפוסי דירות בכל אחד מהבניינים, כך שכל אחד וכל משפחה יכולים למצוא בדיוק את הדירה שהם אוהבים וצריכים.. בפרויקט דירות 4 חדרים מושלמות בגודל של 105 מ"ר עם מרפסות וגינות תלויות בגודל של 24 מ"ר! דירות 5 חדרים הן בגודל של 122-126 מ"ר וחלקן עם מרפסות וגינות תלויות של מעל 50 מ"ר!
הדירות נהנות ממפרט עשיר במיוחד (כולל מיזוג אוויר דירתי, חניה, תריסים חשמליים, ריצוף 80 על 80, מעליות מבית אלקטרה ולובי כניסה מפואר), תכנון מוקפד וחשיבה על כל פרט.

חדשות ועדכונים

בין קיסריה לאור עקיבא: העיר החדשה שמוקמת בחוף הכרמל

קבלו הצצה לעיר החדשה והמסקרנת שמוקמת בימים אלה בחוף הכרמל
אור ים אלקטרה באור ים

הטירוף של אור ים: ביקושים אדירים ומאבק על כל מקום בפריסייל

איך דווקא באחת מהתקופות הקשות ביותר בענף המגורים הצליחו מספר חברות נדל”ן לצבור

אור ים אלקטרה באור ים פריסייל

חשש בקרב רוכשי הדירות מעליית מחירי הדירות בשל הבחירות

אלקטרה מגורים מכרה באור ים 6 בניינים הכוללים 200 יח"ד בפחות מחודש

אור ים אלקטרה באור ים

אלקטרה מגורים: "מכרנו 200 דירות באור עקיבא בתוך חודש"

הדירות נמכרו במסגרת בפרויקט "אלקטרה באור ים"

אור ים אלקטרה באור ים