אלקטרה מגורים | אלקטרה לייף סטייל - כוכב הפארק | בת ים

אלקטרה לייף סטייל, כוכב הפארק פארק הים, בת ים

דירות אחרונות

מתחם אלקטרה לייף סטייל בפארק הים מציג פרויקט נוסף – כוכב הפארק

שני מגדלי מגורים איכותיים בעלי עיצוב יוצא דופן, שטח פיתוח גדול ומושקע ומיקום נהדר

אודות העיר

בזכות מיקום אידיאלי בסמוך לתל אביב ולצירי התנועה המרכזיים ואודת לרצועת חופי ים מהיפות בישראל, בת ים נמצאת בתהליכי התחדשות ופיתוח מואצים ובלתי פוסקים, וממוצבת כאחת הערים המובילות בגוש דן.

העיר מקדמת ומטפחת עירוניות חדשנית, חינוך יזמי ויצירתי, קהילה מגובשת וחזקה ושמירה על איכות סביבה- וכל זאת, תוך שימור אופייה וייחודה כעיר חוף, שטוב לחיות בה.

אודות השכונה

פארק הים היא מתחם מרהיב של מגורים, בילויים, קניות, עסקים, תעסוקה ותיירות, שייקח אתכם לגבהים חדשים של כיף ואיכות חיים. בשכונת פארק הים נבנות 10,000 יחידות דיור וכן מתוכננים 2,000 חדרי מלון, 2 מיליון מ"ר של מסחר, בילוי ותעסוקה, ולא פחות חשוב- 35 דונם של פארקים ושמורות טבע.

שכונת פארק הים מציעה איכות חיים המשלבת בין ים, טבע ואורבניות מודרנית. בשכונה יהיו מתחמי ספורט ופנאי בשטח של 15 דונם, פארק מרכזי ירוק ומושקע, פארק תצפית מול הים וכן טיילת חדשה ממש על קו החוף. בקצה השכונה, בסמוך לקאנטרי קלאב ולמבני ציבור וקהילה חדשים מוקמת תחנת רכבת קלה אשר תחבר את שכונת פארק הים למרכז ת"א ולאזורי תעסוקה בגוש דן. בנוסף, תוקם בשכונה תחנת מטרו אשר יחד עם הקרבה לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת הקלה ולתחנת הרכבת הסמוכה, תשלים את הפיכתה של שכונת פארק הים למקום אידיאלי למגורים גם מבחינה תחבורתית. השכונה ניצבת בסמוך לשכונת הווילות המבוקשת של ראשון לציון "שער הים".

אודות הפרויקט

חווית מגורי הלייף סטייל של אלקטרה מגורים מגיעה לפארק הים עם שלושה פרויקטים חדשים הכוללים 5 מגדלי מגורים יוצאי דופן. לאחר ההצלחה האדירה של פרויקט "אלקטרה על הים" בשכונה, משיקה אלקטרה מגורים את "אלקטרה לייף סטייל- כוכב הפארק", שני מגדל איכות ייחודיים ומעוצבים בן 20 קומות ו- 160 יחידות דיור הממוקמים בסמוך לקריית החינוך העתידית ולמבני הציבור והקהילה שבשכונה. הפרויקט נהנה מקרבה אידאלית לתחנת הרכבת הקלה העתידית ולאזור התעסוקה החדש של השכונה. את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים גלאור-פישביין אדריכלים. מגדלי כוכב הפארק מציעים כחלק מחווית מגורי הלייף סטייל של אלקטרה מגורים לובי גדול מעוצב ומפואר, חדר כושר, מועדון דיירים רב-תכליתי וחדשני, שטח פיתוח עצום ומושקע במיוחד המהווה פארק פרטי של דיירי הפרויקט, מעליות פרימיום מבית אלקטרה, חניון תת-קרקעי מעוצב ועוד.

הפארק הפרטי

שטח פיתוח גדול במיוחד
עם מדשאות, ספסלי ישיבה,
פרגולות ושבילי הליכה

הלובי

לובי ארט ענק ומפואר בעל
מספר אגפים עם עיצוב
מושקע ויוקרתי

מועדון דיירים רב תכליתי

חלל לעריכת אירועים
משפחתיים חדשני ומתקדם
בכל בניין, עם מטבחון, מיזוג
אוויר ויציאה לגינה מטופחת

קולנוע VIP

חלל מעוצב עם מסך ענק
ומערכת סאונד בכל בניין

חדר כושר מאובזר

חדר כושר משותף,
מצויד ומעוצב

מתקני כושר חיצוניים

מתחם מקורה בפיתוח,
סמוך לחדר הכושר, ובו
מכשירי ספורט חוץ

טרקלין עבודה ועסקים

לאונג' דיירים עם
עמדות עבודה משותפות
וחלל לפגישות

המעליות

מעליות פרימיום מעוצבות
מבית אלקטרה

הדירות

דירות מרווחות ויוקרתיות-
כולן עם 3 כיווני אוויר!
(למעט דירות ה- 3 חד')

המיקום

במרחק כ- 5 דקות הליכה
מהים ובסמוך לפארק
המרכזי ולקרית החינוך
החדשה

הרכבת הקלה

במרחק הליכה קצר מתחנת
הרכבת הקלה החדשה

הפרדס

פרדסים עם עצי הדר משני
צדי הבניינים עם
עצי לימון וקלמנטינה

המגלשות

שלוש מגלשות משחק
לילדים בשטח
הפיתוח המרכזי

גינת הפרפרים

גינה ייחודית ומושקעת עם
פרגולת מטפסים, צמחייה
עשירה, שבילי דריכה ושלל
עצים

הדירות

מגדלי כוכב הפארק מציעים דירות 3 חדרים, 4 חדרים, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרהיבים. דירות ה- 4 וה- 5 חדרים נהנות משלושה כיווני אוויר, כאשר דירות המיני פנטהאוז והפנטהאוז מציעות 4 כיווני אוויר ומרפסות-ענק. הדירות בפרויקט זכו לתכנון אופטימלי ומרשים של משרד האדריכלים גלאור-פישביין.

צור קשר