אלקטרה מגורים | אלקטרה לייף סטייל - קרני הים פארק הים | בת ים

אלקטרה לייף סטייל, קרני ים פארק הים, בת ים

בשיווק

שני מגדלי היוקרה "קרני ים" בפארק הים שבבת ים, המשתייכים לקולקציית "אלקטרה לייף סטייל" בשכונה, נהנים באופן אופטימלי הן מנוף פתוח אל הים והן ממיקום מושלם ממש על הפארק המרכזי

אודות העיר

בזכות מיקום אידיאלי בסמוך לתל אביב ולצירי התנועה המרכזיים ואודת לרצועת חופי ים מהיפות בישראל, בת ים נמצאת בתהליכי התחדשות ופיתוח מואצים ובלתי פוסקים, וממוצבת כאחת הערים המובילות בגוש דן.

העיר מקדמת ומטפחת עירוניות חדשנית, חינוך יזמי ויצירתי, קהילה מגובשת וחזקה ושמירה על איכות הסביבה- וכל זאת, תוך שימור אופייה וייחודה כעיר חוף, שטוב לחיות בה.

אודות השכונה

פארק הים היא מתחם מרהיב של מגורים, בילויים, קניות, עסקים, תעסוקה ותיירות, שייקח אתכם לגבהים חדשים של כיף ואיכות חיים. בשכונת פארק הים נבנות 10,000 יחידות דיור וכן מתוכננים 2,000 חדרי מלון, 2 מיליון מ"ר של מסחר, בילוי ותעסוקה, ולא פחות חשוב- 35 דונם של פארקים ושמורות טבע.

שכונת פארק הים מציעה איכות חיים המשלבת בין ים, טבע ואורבניות מודרנית. בשכונה יהיו מתחמי ספורט ופנאי בשטח של 15 דונם, פארק מרכזי ירוק ומושקע, פארק תצפית מול הים וכן טיילת חדשה ממש על קו החוף. בקצה השכונה, בסמוך לקאנטרי קלאב ולמבני ציבור וקהילה חדשים מוקמת תחנת רכבת קלה אשר תחבר את שכונת פארק הים למרכז ת"א ולאזורי תעסוקה בגוש דן. בנוסף, תוקם בשכונה תחנת מטרו אשר יחד עם הקרבה לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת הקלה ולתחנת הרכבת הסמוכה, תשלים את הפיכתה של שכונת פארק הים למקום אידיאלי למגורים גם מבחינה תחבורתית. השכונה ניצבת בסמוך לשכונת הווילות המבוקשת של ראשון לציון "שער הים".

אודות הפרויקט

אלקטרה מגורים משיקה את פרויקט הפרימיום שבקולקציית "אלקטרה לייף סטייל" בשכונת פארק הים בבת ים- "אלקטרה לייף סטייל, קרני ים"

אלקטרה לייף סטייל קרני ים הוא פרויקט הכולל שני מגדלי מגורים יוקרתיים במיוחד הנהנים ממיקום מושלם מול הים, ממש על הפארק המרכזי של השכונה. בזכות תכנון יצירתי ויוצא דופן של משרד האדריכלים המוביל "כנען שנהב אדריכלים", במסגרתו הופרדה המסה של כל בניין לשני אגפים, הפרויקט מציע אדריכלות ייחודית, עם מסדרון אור טבעי החוצה את הבניינים מהקרקע ועד לפסגתם ומשמש כמגדלור של ממש. הדירות בפרויקט זכו לתכנון אופטימלי, כאשר דירות ה- 5 חדרים נהנות גם מנוף לים לכיוון צפון-מערב. בנוסף, הפרויקט מתגאה בחללי לייף סטייל מגוונים ומושקעים במיוחד.

מפרט הלייף סטייל

לייף סטייל זה הרבה יותר מדירה. זה משהו שונה לחלוטין, איכות חיים אחרת. יוקרה עם נשמה.
תפיסת הלייף סטייל נותנת מלבד דירות פרימיום מרווחות ומרשימות עם מרפסות-ענק,
עם מגוון חללים ציבוריים מעוצבים, יוקרתיים ומפנקים.
כל אלו מהווים את הבסיס המושלם לחוויית מגורים יוצאת דופן, להנאה ולהרבה סטייל.

לובי ארט ענק ומפואר, בעל מספר אגפים עם עיצוב מושקע ויוקרתי.

חלל מצויד להקרנת סרטים ותוכניות עם מסך ענק ומערכת סאונד.

גינת תבלינים ייחודית הכוללת 4 ערוגות וסביבן טוף, גינון ושלל עצים.

חדר כושר מאובזר ומצויד בכל בניין.

חלל לעריכת אירועים משפחתיים בכל בניין עם מטבחון ושירותים.

3 מעליות פרימיום מעוצבות מבית אלקטרה בכל בניין.

חלל מאובזר עם קונסולת המשחק הפופולארית ומגוון משחקים.

חלל מצויד ומאובזר ובו עמדות עבודה ברוח WEWORK. אידאלי לתלמידים, סטודנטים ולעובדים מהבית.

נוף מושלם אל חוף הים לכיוון צפון-מערב במרבית דירות ה 5- חדרים והפנטהאוזים.

פרדס עם מגוון עצי הדר ומנגו. במרכזו של הבוסתן תוצב פינת ישיבה פסטורלית.

חדר עגלות ואופניים מרווח בכל בניין.

500 מ' מהים, ממש ליד הפארק המרכזי של השכונה ועם קרבה אידיאלית למבני הציבור.

הדירות

מגדלי קרני ים מציעים דירות 3 חדרים, 4 חדרים, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרהיבים. הדירות בפרויקט זכו לתכנון אופטימלי ומרשים של משרד האדריכלים כנען שנהב, עם חללים מרווחים, מרפסות גדולות ופרטיות מרבית לכל דירה ודירה.

צור קשר