אלקטרה לייף סטייל, שמורת הים פארק הים, בת ים

דירות אחרונות

אלקטרה מגורים מציגה פרויקט דגל חדש בשכונת פארק הים: אלקטרה לייף סטייל- שמורת הים.

מגדל מגורים יוקרתי במיוחד הנמצא בקו הראשון לים, עם נוף פתוח ועוצר נשימה מכל מרפסת ודירות עם תכנון מושלם. בקרוב הפריסייל!

אודות העיר

בזכות מיקום אידיאלי בסמוך לתל אביב ולצירי התנועה המרכזיים ואודת לרצועת חופי ים מהיפות בישראל, בת ים נמצאת בתהליכי התחדשות ופיתוח מואצים ובלתי פוסקים, וממוצבת כאחת הערים המובילות בגוש דן.

העיר מקדמת ומטפחת עירוניות חדשנית, חינוך יזמי ויצירתי, קהילה מגובשת וחזקה ושמירה על איכות סביבה- וכל זאת, תוך שימור אופייה וייחודה כעיר חוף, שטוב לחיות בה.

אודות השכונה

פארק הים היא מתחם מרהיב של מגורים, בילויים, קניות, עסקים, תעסוקה ותיירות, שייקח אתכם לגבהים חדשים של כיף ואיכות חיים. בשכונת פארק הים נבנות 10,000 יחידות דיור וכן מתוכננים 2,000 חדרי מלון, 2 מיליון מ"ר של מסחר, בילוי ותעסוקה, ולא פחות חשוב- 35 דונם של פארקים ושמורות טבע.

שכונת פארק הים מציעה איכות חיים המשלבת בין ים, טבע ואורבניות מודרנית. בשכונה יהיו מתחמי ספורט ופנאי בשטח של 15 דונם, פארק מרכזי ירוק ומושקע, פארק תצפית מול הים וכן טיילת חדשה ממש על קו החוף. בקצה השכונה, בסמוך לקאנטרי קלאב ולמבני ציבור וקהילה חדשים מוקמת תחנת רכבת קלה אשר תחבר את פארק הים למרכז ת"א ולאזורי תעסוקה בגוש דן. בנוסף, תוקם בשכונה תחנת מטרו אשר יחד עם הקרב לנתיבי איילון, לתחנת הרכבת הקלה ולתחנת הרכבת הסמוכה, תשלים את הפיכתה של פארק הים למקום אידיאלי למגורים גם מבחינה תחבורתית. השכונה נצבת בסמוך לשכונת הווילות המבוקשת של ראשון לציון "שער הים".

אודות הפרויקט

חווית מגורי הלייף סטייל של אלקטרה מגורים מגיעה לפארק הים עם שלושה פרויקטים חדשים הכוללים 5 מגדלי מגורים יוצאי דופן. לאחר ההצלחה האדירה של פרויקט "אלקטרה על הים" בשכונה, משיקה אלקטרה מגורים את "אלקטרה לייף סטייל- שמורת הים", מגדל יוקרה בן 20 קומות הנמצא בקו ראשון לים. את הפרויקט תכנן אדריכל הצמרת הנודע אילן פיבקו. מגדל שמורת הים מציע לובי ART מעוצב ומפואר, חיפוי אלומיניום חיצוני יוקרתי, חדר כושר, מועדון דיירים רב-תכליתי וחדשני, שטח פיתוח גדול ומושקע, מעליות פרימיום מבית אלקטרה, חניון תת-קרקעי מעוצב ועוד. חווית הלייף סטייל הייחודי כולל שילוב חד פעמי בין חיים מול הים לבין יוקרה ואיכות חיים.

המיקום

בצמוד לשכונת הווילות
היוקרתית בראשל"צ

הנוף

נוף לים

החיפוי

חיפוי אלומיניום יוקרתי

המעליות

מעליות פרימיום
מעוצבות מבית אלקטרה

הפיתוח

שטח פיתוח גדול ומושקע
עם מתקני ספורט
ופינות ישיבה

הלובי

לובי ארט מפואר ויוקרתי

החניון

חניון תת-קרקעי מעוצב

מועדון הדיירים

מועדון רב-תכליתי
חדשני ומתקדם

חדר הכושר

מעוצב ומאובזר

הדירות

במגדל שמורת הים דירות 3 חדרים, 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרהיבים. הדירות כולן נהנות ממרפסות פתוחות אל הים ואל שמורת הטבע, עם נוף פסטורלי עוצר נשימה. הפרויקט מציע שלושה טיפוסים שונים של דירות 5 חדרים מרשימות ומאפשר לכל אחד למצוא את חווית המגורים המתאימה בדיוק לו. דירות המיני פנטהאוז והפנטהאוז נהנות ממרפסות-ענק שמרגישות ממש על הים. הדירות בפרויקט זכו לתכנון אופטימלי של האדריכל אילן פיבקו, עם שילוב נהדר בין פונקציונאלי לרגש.

חדשות ועדכונים

קו ראשון לים: אלקטרה מגורים בת ים

דירת חלומות ב-60% פחות מאותה דירה בתל אביב

אלקטרה מגורים קישור לדף הבית
אלקטרה מגורים אלקטרה לייף סטייל שמורת הים אלקטרה על הים בת ים

צור קשר