אלקטרה מול הנוף

הפרויקט מאוכלס

אודות העיר

הפרויקט ממוקם בשכונת נווה דוד בחלק הצפון מערבי של העיר רמלה. בסמוך לפרויקט עתיד להיפתח כביש 200 אשר יחבר בין לוד לכביש 431 ויוסיף שתי כניסות חדשות לחלק המערבי של העיר. השכונה קרובה מרחק נסיעה קצרה לשלוש תחנות רכבת מרכזיות גם של העיר רמלה וגם של באר יעקב ואף ל"קו החום" העתידי של הרכבת הקלה אשר יחבר אותה למטרופולין גוש דן.

אודות השכונה

"אלקטרה מול הנוף" הוא הפרויקט הפופולארי ביותר ברמלה. הפרויקט זוכה לביקושם אדירים גם בגלל מיקומו בשכונת הווילות והבתים הפרטיים היוקרתית "נווה דוד", הנחשבת לשכונה האיכותית ביותר ברובע המגורים החדש "רמלה-מערב"; גם בשל העובדה שהעיר רמלה עוברת תהליך עמוק של התחדשות והתפתחות, מה שהופך אותה לאטרקטיבית ביותר הן למגורים והן להשקעה.

  • אלקטרה מול הנוף רמלה

אודות הפרויקט

את מגדלי האיכות של אלקטרה ברמלה קשה לפספס
הפרויקט כולל שלושה מגדלי מגורים מרהיבים ביופיים הנישאים לגובה של 23 קומות וכוללים דירות 4-5 חדרים, דירות גן מרווחות ופנטהאוזים דופלקסים. הפרויקט מבטיח לדייריו לובי מעוצב ומושקע, 3 מעליות בכל בניין (אחת מהן מעלית שבת), חניה פרטית בחניון תת-קרקעי או בחניון עילי, סטנדרט בנייה ותכנון גבוה, ונוף עוצר נשימה למרחבים הירוקים והפותחים לכיוון באר יעקב הסמוכה.

הדירות

הבניינים כוללים דירות 4 חדרים מרווחות, דירות 5 חדרים ענקיות, דירות גן מדהימות עם גינות גדולות במיוחד ופנטהאוזים יוקרתיים. התכנון האדריכלי שם דגש על נוחות, פונקציונאלית וניצול מקסימאלי של המרחב הפרויקט הגבוה ביותר בעיר מבטיח לדייריו נוף עוצר נשימה לכל כיוון שלא יסתכלו.

חדשות ועדכונים

גימיק חדש בעולם הנדל"ן: דירה בהנחה עם קופון

חברת אלקטרה מגורים משווקת את הפרויקט שהיא מקימה ברמלה באתר הקופונים GROO

אלקטרה מול הנוףרמלה כללי

רמלה מתחדשת: אלקטרה מקימה פרויקט מגורים בצפון העיר

החברה החלה בשיווק 3 מגדלים עם 252 דירות בשכונת נווה דוד במחיר התחלתי של 1.5 מיליון שקל ל-4 חדרים

אלקטרה מול הנוף
אלקטרה מול הנוףרמלה